loading...
1movies&1games
احمد تهروئی بازدید : 616 جمعه 12 تیر 1394 نظرات (1)

…:: نسخه کامل با کرک CODEX ::..

…:: نسخه فشرده شده Black Box به پست اضافه شد ::..

…:: کرک فیکس گروه CODEX به پست اضافه شد ::..

…:: کرک کامل و ۱۰۰% گروه RELODAD به پست اضافه شد ::..

…:: آپدیت شماره ۱ بازی از گروه RELODAD به پست اضافه شد ::..

…:: آپدیت شماره ۲ بازی از گروه RELODAD به پست اضافه شد ::..

عناصری همچون عادت و لذت،انتظار و حسرت،تنفر و عشق مشخص هستند.این گونه حس ها را اگر بخواهیم در دنیای فیلم دنبال کنیم،بسیار زیاد هستند و می توانیم در آثار زیادی خود را غرق این احساسات خوب یا بد ببینیم.اما در دنیای بازی اتفاقات این گونه رقم نمی خورد.زیرا غالبا هم سازنده و هم بازیکن به فکر چند ساعت سرگرمی هستند؛سازنده ها پول می خواهند و بازیکن ها می خواهند صرفا یا برنده شوند و یا چند نفر را بکشند.شاید این تنها توضیح منطقی برای این امر باشد که چرا بازی هنر نیست و فعلا هم نمی شود.سازندگانی هم که می خواهند بر خلاف موج شنا کنند،آن قدر انگشت شمار هستند که تا ابد حریف این اقیانوس خروشان نخواهند شد.اما از معدود بازی های سرگرم کننده و بسیار مهیج که بعضا داستانی تاثیرگذار ارائه می دهد و بازیکن را در خود غرق می کند، Call Of Duty بوده است؛یکی از بزرگ ترین فرنچایزهای صنعت بازی.تفاوت اساسی Call Of Duty با هم قطارانش ایجاد همان حس هاییست که در ابتدا ذکر کردم.بدون شک همه شما انتظار را برای Black Ops 2به یاد دارید،حسرت را در هنگام بازی کردن Ghost حس کردید،تنفر از زاخایف را برای کشتن Gaz در Modern Warfare1 به یاد دارید،عشق به MacTovish را هنگام مرگ در Modern Warfare 3 در دلتان داشتید.پس این سری و این فرنچایز به هیچ عنوان ساده نیست و نمی توان ساده از آن گذشت.سال گذشته Ghost تا حد کشتن نوستالژی جلو رفت.اما این بار سازندگان سری محبوب Modern Warfare با همکاری یکی از بزرگ ترین بازیگران حال هالیوود دست به دست هم داده اند تا Call Of Duty به گذشته درخشان خود بازگردد.

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 
احمد تهروئی بازدید : 746 جمعه 12 تیر 1394 نظرات (0)

…:: نسخه کامل با کرک CODEX ::..


سری Assassin’s Creed، در طی چند سال گذشته، به محبوبیت بسیار بالایی دست یافته است. در نتیجه این محبوبیت هم، این عنوان تبدیل به یک عنوان تجاری شده است و هر سال عرضه می شود. شرکت Ubisoft برخلاف روال هر سال که تنها یک عنوان بزرگ از سری Assassin’s Creed عرضه می کرد، امسال دو عنوان را از این سری منتشر کرد. یکی برای نسل بعد (Assassin’s Creed Unity) و یکی هم برای نسل قبل (Assassin’s Creed Rogue). در ادامه به نقد و بررسی Assassin’s Creed Rogue خواهیم پرداخت. اول از همه به داستان و تجزیه و تحلیل آن می پردازیم. سری فرقه اساسین در نسخ اولیه خود و با حضور الطایر و اتزیو، داستان و شخصیت پردازی نابی را ارائه می کرد که به تدریج رو به تکراری شدن گذاشت. داستان این نسخه نیز از همان روند قدیمی نبرد تمپلار ها و اساسین ها پیروی می کند ولی کشش هایی هم دارد که شما را تا آخر بازی با خود همراه نگه دارد.
خطر لو رفتن داستان: شخصیت تحت کنترل شما، شِی پاتریک کورمک (Shay Patrick Cormac) نام دارد. شِی در ابتدای بازی یک اساسین است و در نزد آکیلیس (معلم کانر در ACIII) خدمت می کند. در طول بازی او هم درگیر روند پیدا کردن قطعات Eden می شود و در این راه، با شخصیت های ACIV نظیر Adewale، که به نوعی فرمانده اصلی اساسین ها می باشد هم ملاقات می کند. در ادامه ی داستان و بعد از مقدمه پردازی های اولیه و نشان دادن خصوصیات این شخصیت، هدف اصلی اساسین ها که دست یافتن به وسیله ای برای یافت قطعات Eden است را نشان می دهد. در این نسخه، با پیدا شدن یک مکعب و کتاب خاص و با کمک بنجامین فرانکلین و استفاده از رعد و برق، مکان تعدادی از قطعات Eden را بر روی زمین مشخص شده و اساسین ها به دنبال آن ها می روند.
شی به دنبال قطعه ای که در Lisbon، پایتخت پرتغال، قرار دارد رفته و عازم لیسبون می شود. او در حدود روز ۱ نوامبر ۱۷۵۵ در روز “عید مقدسان” (All Saints’ Day) به لیسبون می رسد و با باز کردن بخش های مختلفی از یکی از کلیسا های شهر، به معبد تمدن نخستین و قطعه Edenـی که در زیر آن قرار دارد دست می یابد. اما با برداشتن این قطعه، فاجعه ای روی می دهد. زلزله ای مهیب رخ داده و بخش اعظم _و شاید تقریبا همه ی_ لیسبون را با خاک یکسان می کند اما شی موفق به فرار به کشتی اش، Morrigan، شده و فرار می کند. جالب است بدانید که این رویداد در بازی، بر اساس یک رویداد واقعی در بازی قرار گرفته است. واقعا در چنین روزی، یک زلزله مهیب به اندازه ۸٫۵ تا ۹٫۰ مقیاس بزرگای گشتاوری (مقیاسی برای اندازه گیری شدت زلزله) در لیسبون روی داده است و واقعا تلفات بسیار زیادی بر جای گذاشته است.

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 
احمد تهروئی بازدید : 637 جمعه 12 تیر 1394 نظرات (0)

…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..

کمتر از دو سال از عرضه‌ی کنسول‌های نسل هشتمی می‌گذرد و تقریبا در همه‌ی سبک‌ها، بازی‌های شاخص و مورد پسندی را شاهد بودیم، اما بزرگان سبک مبارزه‌ای هنوز آن طور که باید و شاید خودشان را نشان ندادند. در زمان عرضه‌ی ایکس‌باکس وان شاهد انتشار بازی مبارزه‌ای Killer Instinct بودیم که بازی بدی نبود، ولی مورد توجه منتقدین قرار نگرفت و هنوز هم که هنوزه با عرضه انواع و اقسام محتواهای دانلودی، جایگاه خود را پیدا نکرده است. در سویی دیگر، باید دید بازی‌هایی مثل تیکن ۷ و استریت فایتر ۵ چه چیزهای جدیدی برای ارائه در نسل هشتم دارند.
مورتال کامبت ایکس، همانند اسمش، مقدار زیادی مجهول ظاهر شده و تا آن را تجربه نکنید، نمی‌توانید «ایکس» را حل کنید. ندررلم اینبار دست به ریسک بزرگی زده، ریسکی که شاید از کاری که در قسمت قبل کرد و کل سری مورتال کامبت را ریبوت کرد، سخت‌تر است. ندررلم این موضوع را به خوبی می‌داند که باید هر طور که شده، نگذارد گرد پیری روی این سری بنشیند و به جایی برسد که همه آن‌ها را متهم به کهنگی کنند، به خاطر همین، آنها زودتر از آنچه تصور می‌شد دست به کار شدند و با گذاشتن یک فیلتر، نقاط قوت بازی‌های قبل را جدا کرده و با چیزی که در دو سه سال اخیر ساخته و پرداخته شده، ترکیب کردند. مورتال کامبت ایکس مرز بین دوران جدید و قدیم است و ندررلم سعی می‌کند با احتیاط کامل، خود را به دوران جدید سوق دهد و از طرفی، هر چه المان خوب قدیمی وجود دارد، با خود ببرد. اما چه چیزهایی جدید شده‌اند؟

جلوه‌های بصری بازی در القای آن حس خاکستری نقش پر رنگی دارند. ندررلم با اینکه بازی جدید خود را برای کنسول‌های نسل هشتمی عرضه کرده است، اما ترجیح داده که همچنان از موتور بازی‌سازی آنریل ۳ استفاده کند و شیره‌ی این موتور محبوب را حسابی بیرون بکشد. نسخه‌ی مخصوص و ارتقا یافته‌ی آنریل ۳ که در اختیار ندررلم قرار دارد، خروجی مناسبی را به ما نشان می‌دهد. البته، گرافیک فنی بازی ضعف‌ها و قوت‌های کاملا مشهودی دارد. مورتال کامبت ایکس بر روی رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. این دو عامل در کنار جزئیات چشم‌نوازی که سازندگان در هنگام مبارزه‌ها به ما نشان می‌دهند، تجربه‌ی هیجان‌انگیزی را به مخاطب انتقال می‌دهد. آنریل ۳ قدرت انعکاس نور، پردازش بافت‌ها، نرم بودن انیمیشن‌ها و کیفیت جزئیات را در هنگام مبارزه جوری به رخ مخاطب می‌کشد که باور می‌کنیم مورتال کامبت ایکس از این حیث یک بازی نسل هشتمی است. لابد الان سوال می‌کنید چرا مدام خوب بودن گرافیک بازی را محدود به لحظات مبارزه می‌کنیم؟
قبلا هم به این موضوع اشاره کردیم که مهمترین بخش بازی‌های مبارزه‌ای، همان مبارزه‌ها هستند که رو در روی حریف صورت می‌گیرد. اولویت‌های بعدی با بخش‌های دیگر مانند روند داستانی است. اگر در مورتال کامبت ایکس، قبل از اجرای مراحل داستانی، یک راست سراغ بخش مبارزه بروید، حسابی از دیدن جلوه‌های با کیفیت و مبارزه‌های پر سرعت و روان لذت می‌برید. اما همین که چشمتان به نورپردازی و کیفیت بافت‌های خوب مبارزه‌ها عادت کرده، به بخش داستانی بروید، هم متوجه مقدار بسیار کمی افت فریم در سینماتیک‌های بلادرنگ (Real-Time) می‌شوید و هم در هنگام نزدیک شدن دوربین به شخصیت‌ها، کم جزئیات بودن کاراکترها را به خوبی حس می‌کنید. البته این موارد را هم در کنار صحنه‌ها و سکانس‌های تکراری بخش داستانی بگذارید، خب، زیاد شما را راضی نخواهد کرد. خلاصه اینکه اگر در مورتال کامبت ایکس انتظار گرافیک نسل هشتمی دارید، در بخش مبارزات مطمئنا نمره‌ی قبولی را به بازی می‌دهید اما در روند داستانی شما را به فکر فرو خواهد برد.
طراحی‌های هنری هم در مورتال کامبت ایکس تا حدودی دستخوش تغییراتی شده است. بیشترین تغییراتی که می‌توان حس کرد، در طراحی لباس‌ شخصیت‌ها و حتی چهره‌هایشان است. ندررلم توانسته از تجربه‌ی بیش از دو دهه‌ی خودش در این بخش استفاده ببرد و به شکل ماهرانه‌ای، تغییرات لازم را اعمال کند. از طرف دیگر، شخصیت‌های جدید بازی هم ظاهری جذاب دارند و لباس و چهره‌شان طوری طراحی شده که بتوان همانند شخصیت‌های قدیمی، به آنها هم حس داشت و با آنها هم ارتباط برقرار کرد.
مورتال کامبت ایکس شاید روند داستانی بسیار معمولی و پیش پا افتاده‌ای داشته باشد، اما در بخش‌های دیگر می‌تواند بسیار سرگرم‌کننده و جذاب ظاهر شود. بخش‌های تک نفره و برج‌ها، اتمام روند کلاسیک برج‌ها و تماشای پایان‌بندی هر شخصیت در کنار بخش آنلاین، لذت واقعی مورتال کامبت را نشان می‌دهد. البته در این قسمت خبری از مبارزان چهار نفره یا به قول معروف Tag Team نیست که نبود آن مقداری عجیب و دور از ذهن به نظر می‌رسید. با این حال، ندرریلم تمرکز خود را در شیوه‌ی مبارزات شخصیت‌ها و حالت‌های مختلف بخش‌های تک نفره، دو نفره و آنلاین گذاشته است و این واقعیتی است که به محض اجرای بازی و دیدن منو‌ها باورش می‌کنید. حتی بخش Krypt یا همان قبرستان هم در این قسمت بهبود‌های خوبی پیدا کرده و خب، ملاقات اولم با این محیط آن هم در ساعاتی پس از نیمه شب، مقداری من را ترساند! زاویه دوربین اول شخص و محیط سازی جالب Krypt اصالت مورتال کامبتی خاصی دارد.

 

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

احمد تهروئی بازدید : 1138 سه شنبه 26 خرداد 1394 نظرات (0)

 

جدیدترین نسخه از سری بازی های بسیار پرطرفدار و زیبای مامور ۰۰۷ ، جیمز باند افسانه ای می باشد که این بار در ژانر اکشن ماجراجویی توسط استودیوی بازی سازی Bizarre Creations با حال و هوا و گیم پلی ای متفاوت و جذابتر ساخته شده است قرار است در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۱۰ برروی پلتفرم های مختلف PlayStation 3, Xbox 360, Nintendo DS,  و  Microsoft Windows توسط کمپانی پرآوازه Activision منتشر گردد. باردیگر توطئه بین المللی در حال شکل گیری است، محرمانه ترین پروژه بیوشیمیایی بریتانیا در دستان گروهی تبهکار افتاده است و تنها مرگبارترین مامور ملکه بریتانیا، یعنی جیمز باند می تواند توطئه این راز را برملا و خنثی نماید. با پشت سرگذاشتن لایه های متعددی از افراد فاسد، در نقش جیمز باند در تعقیبی گسترده و جهانی که شما را مجبور به نبرد برروی زمین، دریا و هوا در شهرهای آتن، استانبول، موناکو و بانکوک می نماید شرکت می نمایید و با انجام هر ماجراجویی که عمق و گستردگی توطئه را بیشتر فاش می نماید در می یابید که هیچ چیز آنگونه که به نظر می رسد نیست. 

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

 

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

احمد تهروئی بازدید : 403 سه شنبه 26 خرداد 1394 نظرات (0)

۰۰۷Legends بازی اکشن اول شخص و مخفی کاری است. داستان بازی را آقای Bruce Feirstein (یکی از نویسندگان مشهور سری فیلمها و بازیهای ۰۰۷) نوشته است. این عنوان روایتی فراگیر از ۵ فیلم کلاسیک سری و همچنین آخرین فیلم این سری (Skyfall) است که همزمان با بازی منتشر می شود.
در این بازی از چهره و صدای جیمز باند چند سال اخیر یعنی Daniel Craig استفاده شده است. وجود داستانهای قدیمی ماموران ۰۰۷ در کنار عنوان جدید حال و هوایی مدرن و نوستالوژیک ایجاد کرده است. اما مانند اکثر بازی هایی که از روی فیلم های سینمایی ساخته می شوند و باید در روز اکران فیلم عرضه شوند طراحی های محیطی بازی آنچنان جالب نیستند و عجله در طراحی های بازی مشهود است. اما با این حال باز هم هیجانات ماموریت های جیمز می تواند برای بسیاری جذاب باشد.

 

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

احمد تهروئی بازدید : 2981 سه شنبه 26 خرداد 1394 نظرات (0)

بازی کامپیوتر James Bond 007 Nightfire جیمز باند آتش شبانگاه یکی از بازی های سبک اکشن و اول شخص شوتر است که توسط Gearbox Software طراحی و ساخته شده و در سال 2002 نیز توسط کمپانی مشهور و معروف Electronic Arts به بازار عرضه شده است . یکبار دیگر هیجان ماموریت های خطرناک و مخفی کارانه را با شخصیت محبوب جیمز باند تجربه کنید . بازی با یک ماموریت در پاریس آغاز  می شود جایی که جیمز باند به پلیس فرانسه برای متوقف کردن کامیونی که دارای سلاح های هسته ای است , کمک می کند . شرکت بین المللی با نام Phoenix International فنیکس وجود دارد که وظیفه خنثی کردن کلاهک های هسته ای را برعهده گرفته است . در طول بازی اطلاعاتی به دست می آید که نشان می دهد , رئیس این کمپانی یعنی Raphael Drake رافائل دریک از موقعیت خود سواستفاده کرده و از کلاهک های اتمی برای پیشبر منافع شخصی خود که به طور واضح هم مشخص نیست , استفاده می کند . مقامات بلند پایه که از این موضوع بسیار نگران هستند , تصمیم می گیرند تا بار دیگر خبره ترین مامور خود را احضار کرده و او را به ماموریت بفرستند . بازی دارای 12 ماموریت مختلف است که این اجازه را به شما می دهد تا برای پیشبرد اهداف خود از انواع سلاح ها و پیشرفته ترین تجهیزات از جمله عینک اشعه ایکس , ساعت لیزری و موارد دیگر استفاه کنید . شخصیت های دومینیک پارادیس که یک مامور زن سازمان جاسوسی فرانسه است و ماکیکو هایاشی که در ابتدا همراه جیمز باند است ولی در آخر بازی به او خیانت می کند , تنها بخشی از شخصیت های متعدد بازی هستند که باعث جذابیت هرچه بیشتر بازی می شود . گرافیک بازی به صورت 3 بعدی طراحی شده و از همه جالبتر چهره شخصیت اصلی بازی است که از روی چهره Pierce Brosnan پیرس برازنان طراحی و مدلسازی شده است . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

احمد تهروئی بازدید : 1183 یکشنبه 24 خرداد 1394 نظرات (2)

سومین سری از بازی های Assassin Creed توسط شرکت یوبی سافت . این داستان در سال ۱۷۷۷ در انقلاب امریکا رخ می دهد . کانر شخصیت جدید سری بازی های فرقه قاتلین با سربازان انگلیسی همراه می شود و هدف او جلوگیری ورود امریکا به قبلیه خود یعنی موواک می کند . کارگردان خلاق بازی اساسین کرید ۳ روی داستان بازی بسیار کار می کند و نتیجه آن داستانی بسیار زیبا و دلنشین می باشد . در کل داستان بازی کمی از سری های قبل جذاب تر و دلنشین تر است .

توضیحات بیشتر درباره بازی assassins creed 3 برای کامپیوتر

نام لاتین  Assassin’s Creed III

نام به فارسی : فرقه قاتلین ۳

سبک : اکشن | ماجرایی

تاریخ انتشار : ۳۱ اکتبر ۲۰۱۲

پلتفورمPC ، Xbox 360 و   PS3

 تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 

احمد تهروئی بازدید : 12245 جمعه 22 خرداد 1394 نظرات (15)

دانلود بازی IGI 2 Covert Strike – ای جی ای ۲ برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود بازی ای جی ای ۲ به همراه آپدیت و سیو بازی

لینک دانلود تصحیح شد

IGI 2 Covert Strikeآی. جی. آی ۲: حمله مخفیانه یک بازی کامپیوتری اول شخص تیراندازی است که در ادامه قسمت اول این بازی پروژه آی‌جی‌آی: دارم می‌روم داخل توسط شرکت کدمسترز در سال ۲۰۰۳ به بازار ارائه شد. مقامات چینی با ادعای این که آی. جی. آی ۲ تصویر نادرستی از ارتش این کشور را به نمایش می‌رساند، عرضه این بازی را در کشورشان ممنوع کردند.

داستان بازی : دیوید جونز یک نیروی برگزیده ماموریت می‌یابد تا چیپ‌های ای. ام. پی را که توسط مافیای روسیه سرقت شده پس بگبرد. اما بعداً متوجه می‌شود ماموریتش بسیار پیچیده تر می‌باشد…

 

آی. جی. آی ۲ در مقایسه با قسمت اول این بازی از تنوع بیشتری برخوردار است. اما دقت چندانی در فیلم‌های بازی و نشان دادن درست وضعیت جونز به عمل نیامده است. صدای گوش خراش و قطع نشدنی آژیرهای خطر به همراه فریادهای دشمن برای بسیاری از بازیگرها آزار دهنده است. در قسمتی از بازی که در زندانی در لیبی می‌گذرد، رادیو در حال پخش اخبار رادیو ایران می‌باشد!

تصاویری از محیط بازی :

آی. جی. آی ۲: حمله مخفیانه

آی. جی. آی ۲: حمله مخفیانه

آی. جی. آی ۲: حمله مخفیانه

: Minimum

CPU: Pentium III or Athlon 700MHz Processor
RAM: 128MB
OS: Windows 98/ME/2000/XP
Video Card: 32MB 3D Accelerated
DirectX version: DirectX 8.1
Sound Card: DirectX-compatible
Free Disk Space: 1.9GB
(Network: 56Kbps Modem (Modem play

: Recommended

CPU: Pentium 4 or Athlon 1.2GHz Processor
RAM: 512MB
OS: Windows 98/ME/2000/XP
Video Card: 32MB 3D Accelerated
DirectX version: DirectX 8.1
Sound Card: DirectX-compatible
Free Disk Space: 1.9GB
Network: 512Kbps Modem for Hosting

 

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

احمد تهروئی بازدید : 446 چهارشنبه 20 خرداد 1394 نظرات (0)

 

بهترین بازی ایرانی در انتظار شما ایرانیان است.
بلاخره نسخه ۵ سری شاهزاده ایرانی هم روانه بازار شد و طبق قولی که به شما دوستان دادیم سعی کردیم در اسرع وقت این بازی را برای شما آماده کنیم.آخرین نسخه سری بازی شاهزاده ایرانی را باید بهترین بازی این سری به شمار آوریم که به جرات یکی از بهترین بازی های امسال خواهد بود ،بازی ای که حرف های زیادی برای گفتن دارد.از آن جا که تمدن ایران هرکسی را مجذوب خود می کند بازی هایی که مربوط به تاریخ ایران هم می شوند هم در نوبه خود بسیار زیبا و بحث برانگیز هستند از آدم های آن زمان گرفته تا معماری و حتی گویش آنها ! لازم می دانم در مودر گویش فارسی در بازی برای شما کمی توضیح دهم.سه سری اول کامل به زبان انگلیسی بود ولی از نسخه چهارم سازندگان سعی کردند در عین حال که به تمام موارد در خصوص ایران که نوجه می کنند به زبان اصیل ایرانی هم توجه کنند و آن راوارد بازی کنند از این رو این تصمیم را در نسخه ۴ پیاده کردند به طوری که همراه شاهزاده که یک دختر اصیل ایرانی بود در حد چند کلمه به فارسی صحبت کرد ،شاید چند کلمه زیاد مهم نباشد ولی ubisoft این پروژه را در نسخه ۵ کامل کرد به طوری که کارکتر ها در بازی به زبان فارسی صحبت می کنند و حتی اسم برادر شاهزاده هم فارسی انتخاب شده است.این شاید برای ما ایرانی ها بسیار اهمیت داشته باشد که یک کشور بیگانه تا چه حد به فرهنگ و تمدن و زبان فارسی اهمیت می دهد .داستان بازی بین نسخه یک و دو اتفاق می افتد یعنی بین شن های زمین و جنگجوی درون .قرار است که اتفاقات ۷ سال بین این دو نسخه روایت شود .جالب کار در اینجا است که داستان بازی در هریک از پلتفرم ها متفاوت است یعنی سیر داستانی که شما در کنسول سونی طی می کنید با روند داستانی نسخه رایانه های شخصی و همینطور با کنسول ۳۶۰ متفاوت است و این موضوع می تواند برای گیمرها بسیار جالب باشد.

برای دیدن عکس ها و ویژگی های بازی
به ادامه مطلب بروید.

 

داستان بازی از جایی آغاز می شود که پرنس برای دیدن برادرش به شهری به نام Azad می رود. اما هنگامی که به شهر می رسد متوجه می شود که سپاهی عظیم به شهر همه کرده اند و قصد از بین بردن حکومت برادرش را دارند. اینجاست که پرنس دوباره از قدرت زمان خود استفاده می کند و بوسیله آن به کمک برادر و مبارزه با دشمن می رود.اشتباه اصلی را برایدر شاهزاده مرتکب شد زمانی که تصمیم گرفت برای نابودی دشمنان خود به شن های زمین را آزاد کند ولی هنگامی که شن های زمان آزاد شدند هر چیزی که بر خورد می کردند آن را تبدیل به خاک می کردند در این حالی شن های زمان خود بزرگترین دشمن مالک برادر شاهزاده شد الان نوبت شاهزاده است که باز هم با قدرت های خارقالعاده خود که در نسخه قبلی نظیر آن دیده نشده است به مقابله با دشمن برود. ز مواردی که در بازی میشه به ان ها اشاره کرد حفظ حرکت های اکروباتیک پرنس از نسخه اول و دوم بازی است و اضافه شدن حرکات اکروباتیک جدید به توانایی های پرنس نام برد، مثل پریدن روی سر دشمنان در هنگام مبارزه با گروه وسیعی از متجاوزین ،در این نسخه شما با گروهی وسیعی در شمنان مبارزه خواهد کرد و درگر از مبارزات انفرادی که در شماره ۴ بازی دیده بودیم خبری نیست.کاملا واضح است که بازی می خواهد بازگشتی با شکوه به همان دوران طلایی داشته باشد که در این امر موفق بوده است.
ااز دیگر توانایی های پرنس در این شماره میتوان به کنترل عناصر طبیعت ( اب ، باد ، خاک و اتش ) نام برد ، در تصاویری که از این بازی منتشر شده شما شاهد ان هستید که پرنس جوان با منجمد کردن اب میتواند مثل دیوار روی ان راه برود و یا روی انها بپرد. در این بازی پرنس برای دستیابی به اهدافش چاره ای جز استفاده صحیح از عناصر طبیعت ندارد.
پرنس در این شماره از بازی نیز توانایی کنترل زمان رو داراست، شما از این توانایی برای مواقعی که تو دردسر می افتید میتوانید استفاده کنید. مثل پرت شدن از یک ساختمان که شما با بازگرداندن زمان می توانید خود را دوباره به بالای ساختمان برسانید و برای رسیدن به هدف مجددآ تلاش کنید.

سیستم مورد نیاز :
• OS (operating
system): Windows XP/Vista/7
• Processor: Intel Core 2 Duo@2.66Ghz /
AMD Athlon 64 X2 4600 +
• Memory: 2 Gb
• Video Memory: 512 Mb

• Video card: nVidia GeForce 9600 / ATI Radeon HD 4000

Sound Card: DirectX compatible
• Network: Broadband Internet
Connection
• DirectX: 9.0c

عکس های بازی:


نتیجه تصویری برای ‪prince of persia 5‬‏


نتیجه تصویری برای ‪prince of persia 5‬‏

نتیجه تصویری برای ‪prince of persia 5‬‏

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

احمد تهروئی بازدید : 483 چهارشنبه 20 خرداد 1394 نظرات (0)

نسخه سوم بازی یکی از زیباترین بازی های رایانه ای به شمار می رود.انصافا شاهزاده ایرانی ۳ صحنه هایی را با خود به هماره دارد که من به شخصه در بازی نظیر آن ندیده ام.این بازی محصول سال ۲۰۰۵ است و در آن زمان یکی از بهترین و زیبارتین بازی های همان سال شناخته شود و توانست جوایز متعددی را از آن خود کند.بازی از هر لحاظ پیشرفت قابل توجهی داشته نظیر گرافیک بسیار عالی کار شده و واقعا صحنه های بکری را برای شما به وجود خواهد آورد.محیط بازی را شاید بتوان گفت بهترین رکن بازی محسوب  می شود به این دلیل که شهر بابل مکانی است که بازی در آن اتفاق می افتد و شما به طور کامل با جزییات شهر و عظمت ایران باستان آشنا خواهید شد.همیشه آخرین نسخه یک بازی سه گانه سازندگان از هر تلاشی فرو نمی گذارند تا یک اثر ناب را خلق کنند که باید گفت در این امر بسیار موفق بوده اند.شما در بازی یک همراهم خواهد داشت که در ادامه بازی به شما اضافه می شود و کمک های موثری را ایفا می کند.امکانات بازی بسیار زیاد است نظیر فنون جنگی که هرچه جلوتر میروید بیشتر فنون را فرا خواهید گرفت که تعداد آن ها از انگشتان دست هم فراتر می رود. داستان قسمت سوم از این قرار است که وقتی شاهزاده به شهر می رسد متوجه می شود که شهر غرق در آتش است. در نزدیکی شهر کشتی شاهزاده مورد حمله قرار می گیرد و کشتی غرق می شود و سربازانی که Babylon را تصرف کرده بودند Kaileena را با خود می برند. شاهزاده به کمک او می شتابد اما Vizier (عامل تمامی این مشکلات) که قول قدرت را داده است Kaileena را می کشد و به موجودی جاودانه تبدیل می شود و شن های زمان مجددا آزاد می شوند. در این گیر و دار خنجر زمان (The Dagger of Time) به دست شاهزاده می افتد و به صورت ناگهانی خود شاهزاده هم تبدیل به یک نیمه Sand Creature می شود که فقط شکل و شمایل او عوض شده ولی عقل او سر جایش است. شاهزاده تصمیم می گیرد تا همه چیز را درست کند و شهر را به حالت اولیه ی خود در بیاورد ولی …

بابل شهر خاطره ها در حال سوختن است و تنها کسی که می تواند شهر را نجات دهد شاهزاده است.کاملا مشخص است که سازندگان بازی چقدر به داستان و شهرهای مهم ایران اهمیت می دهند و با ظرافت خاص خود به طراحی آن می پردازند.به جرات بگم بزرگترین شرکت سازنده بازی های تاریخی ubisoft است که به تازگی فرقه اسسین را روانه بازار کرد که از لحاظ طراحی محیط سرامد تمام بازی های هم نسل خود به شمار می رود.البته باید عرض کنم جدیدترین نسخه بازی شاهزاده ایرانی که چند روزی از عرضه آن می گذرد هم جدیدترین محصول این شرکت نام آشنای بازیسازی است که تا چند روز آینده در میهن دانلود آن را ملاقات خواهخید کرد پس منتظر باشید………
برای دیدن ویژگی ها،عکس ها و دانلود بازی به ادامه مطلب بروید.
 

ویژگی های بازی:
گرافیک عالی
وجود محیطی بسیار زیبا و عالی از ایران باستان
آشنا شدن با معماری قدیم ایران باستان
فراگیری فنون متفاوت مبارزاتی با شمشیر
آهسته شدن صحنه به طور خیره کننده در هنگام کشتن دشمنان در حالت مخفی کاری
بازی کردن با دو شخصیت مختلف که هرکدام قابلیت های مختلفی دارند
صداگذاری بی نظیر
یکی از بهترین بازی های تاریخی
آشنا شدن با مردم اصیل ایران
حرکات اکروباتیک بسیار دیدنی
دویدن بر روی دیوار به طوری که در هیچ بازی دیگری مثل آن را تجربه نکرده اید

 

عکس های بازی:


نتیجه تصویری برای ‪prince of persia 3‬‏

نتیجه تصویری برای ‪prince of persia 3‬‏

نتیجه تصویری برای ‪prince of persia 3‬‏

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی


احمد تهروئی بازدید : 247 چهارشنبه 20 خرداد 1394 نظرات (0)

سال ها بعد از انتشار بازی پرطرفدار "شاهزاده ایرانی، شن های زمان" نسخه دوم بازی یا Prince of Persia 2: warrior within که بیشترین فاکتوری که در آن به چشم می آید خشونت است، منتشر شد. داستان بازی در ادامه نسخه اول پیگیری شده و شاهزاده بازهم به دنبال ماجراجویی خاص خودش می باشد و در این راه هیچ عاملی نمی تواند مانع پیشروی این ایرانی اصیل شود. داستان این قسمت پس از اتفاقات The Sands of Time به وقوع می پیوندد و شاهزاده ما به سرزمین مادری خود بابل برگشته است. اما هیچ چیز آن گونه که باید، پیش نمی رود و با توجه به اتفاقات رخ داده در The Sands of Time مشکلات بسیاری برای او پیش می آید او تحت تعقیب موجودی به نام Dahaka می باشد و جز یک راه، چاره ای دیگر برای خود نمی بیند! او راهی جز رفتن به جزیره زمان که در آن Hourglass of Time ساخته شده است ندارد به همین علت به همراه سپاهیان خود به وسیله کشتی، رهسپار جزیره زمان می شود تا با رفتن به گذشته از ساخته شدن Sands of Time جلوگیری کند.

بدین ترتیب قادر شاهزاده خواهد بود از وقوع اتفاقات نامطلوب در قصر مهاراجه جلوگیری کرده و Dahaka خدای زمان دیگر به دنبال نابودی او نخواهد بود، اما در نزدیکی های جزیره مورد تهاجم عده ای قرار می گیرد و بعد از برخوردهایی که در دموی آغازین مشاهده خواهید کرد، کشتی و همراهانش نابود شده و شاهزاده به تنهایی وارد جزیره می شود. بازی در همان اواسط جنگ با افراد کشتی مهاجم آغاز شده و شما در نقش شاهزاده بازی را آغاز خواهید نمود. شاهزاده به دلیل گشودن شن های زمان محکوم به نیستی و مرگ است...
شاهزاده باید از این مخمصه جان سالم به در برده و همه چیز را به حالت عادی بازگرداند تا بتواند خود را از شر Dahaka نجات داده و او را نابود سازد و ابن گونه سرنوشت خود را تغییر دهد.

ویژگی های بازی Prince of Persia 2: warrior within:
- پیگیری داستان بازی شاهزاده ایرانی، شن های زمان
- توانایی انجام حرکات آکروباتیک
- امکان متوقف نمودن زمان
- مبارزات گوناگون با شگردهای متفاوت
- 10 مرحله با محیط های فوق العاده
- و ...

نتیجه تصویری برای ‪prince of persia2‬‏


نتیجه تصویری برای ‪prince of persia2‬‏

نتیجه تصویری برای ‪prince of persia2‬‏

نتیجه تصویری برای ‪prince of persia2‬‏

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

احمد تهروئی بازدید : 353 چهارشنبه 20 خرداد 1394 نظرات (0)

 

Prince of Persia 1: The Sands of Time درسال۲۰۰۴ میلادی توسط کمپانی Ubisoft تولید و منتشر شد. بازی به سبک اکشن ماجراجویی بود و داستان جذابی درباره شاهزاده جوان ایرانی را پیگیری می کند. سال ها پیش که پادشاه ایران جوان خام و بی تجربه بود روزی برای شکار به تنهایی قصر خود را ترک کرد. از بخت بد راه را گم کرد و از بیابان بی آب و علف سر در آورد، او فکر می کرد که به لحظات آخر زندگیش رسیده است ناگهان پیرمرد عجیبی را دید که به سمت او می آید. پیر مرد راز استفاده از ماه را به او آموخت، از آن به بعد پادشاه ایران به کشور گشایی به وسیله این راز پرداخت و در تمام جنگ ها به وسیله کمک پسر شجاعش یعنی پرنس (شاهزاده) پیروز شد.
روزی جاسوسان پادشاه از هند خبر آوردند که هند دارای جادوی عجیبی به نام ساعت زمان است. پادشاه ایران تصمیم گرفت که برای دستیابی به این جادو به هند حمله کند. لشکری عظیم تدارک دید و آماده حمله به هند شد. داستان شاهزاده از اینجا شروع شد.
شاهزاده وارد قلعه ما ها را جه پادشاه هند شد و ساعت زمان را پیدا کرد اما مشکل اینجا بود که برای باز کردن ساعت زمان نیاز به شمشیر زمان نیز بود. شاهزاده با تلاش فراوان آن را پیدا کرد و وقتی که به وسیله شمشیر زمان ساعت زمان را باز کرد شن های زمان همه جا را فرا گرفت و همه افراد تبدیل به اهریمن های شنی شدند. شاهزاده با کمک دختر ماهاراجه توانست از این فاجعه جان سالم به در ببرد…
گرافیک این بازی نیز در مقایسه با بازی های جدید چیزی کم ندارد و آهنگ های شرقی بازی واقعاً احساس ایرانی بودن را به شما خواهد نمود. سرعت عمل و چابکی شما در بازی، به عنوان شاهزاده ایرانی بسیار مهم خواهد بود. به عنوان بازیکن کنترل زمان رادر اختیار دارید تا آن را کند کرده، به عقب برانید و یا سرعت خود را درفضا زیاد تر کنید (البته محدودیت وجود دارد). این بازی راوی دارد وشما داستان را از زبان راوی خواهید شنید. در جاهایی که بازی را ذخیره سازی می کنید آینده را خواهید دید و با مشکلات آن آشنا می شوید. شاهزاده می تواند روی دیوار راه رود، پرش های بلند انجام دهد و با بکارگیری تکنیک های جنگی جالب دشمنان را از سر راه بردارد. باید بدانید که در طول بازی و قبل یا بعد از هر جنگ معمایی است که ممکن است حل کردن آن واقعاً دشوار باشد! به یاد داشته باشید که روی همه ی دشمنان نمی توان یک فن را اجرا کرد و مبارزه با هریک شیوه ی خاصی خواهد داشت.

ویژگی های بازی Prince of Persia 1: The Sands of Time:
– داستان جذاب
– گرافیک تمام رنگی و موسیقی متن شرقی
– حل معماهای دشوار در طول بازی
– به کارگیری سرعت عمل و چابکی در مبارازات
– انجام حرکات آکروباتیک
– امکان ایجاد پروفایل های جداگانه برای بازکینان مختلف
– و …

 

نتیجه تصویری برای ‪prince of persia 1‬‏

 

 

 

 

نتیجه تصویری برای ‪prince of persia 1‬‏

 

نتیجه تصویری برای ‪prince of persia 1‬‏

نتیجه تصویری برای ‪prince of persia 1‬‏

نتیجه تصویری برای ‪prince of persia 1‬‏

 » حداقل سیستم موردنیاز :
– ۱.۰ GHz Athlon or Pentium 3
– ۲۵۶ MB RAM
– ۳۲ MB DirectX 9.0c compliant video card
– DirectX 9.0c compliant sound card (Dolby Digital Live required for Dolby Digital audio)
– ۱.۵ GB minimum hard drive space

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
بهترین ها را با ما تجربه کنید. احمد تهرویی استان هرمزگان شهرستان بستک بخش هرنگ.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    میزان رضایت شما از امکانات سایت ما چگونه است؟
    کدام دسته را بیشتر دوست دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 109
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 46
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 244
  • بازدید ماه : 1,516
  • بازدید سال : 10,755
  • بازدید کلی : 255,023
  • کدهای اختصاصی